وینسنت ون گوگ


وینسنت ون گوگ (ویلم دافو) که توسط جامعه هنری ترسیده شده و مورد تشویق هموطن پائول گوگن (اسکار اسحاق) قرار گرفته است ، به دنبال الهام از سفر به جنوب فرانسه است. او در یک خلاقیت خلاق ، طی 80 روز 75 نقاشی را نقاشی می کند ، اما رفتار ضد اجتماعی او را می بیند که وی در یک پناهندگی پذیرفته شده است.


از کرک داگلاس گرفته تا بندیکت کامبربچ ، از طریق مارتین اسکورسیزی ، پرتره های سینمایی متعددی از وینسنت ون گوگ وجود دارد. اما تعداد کمی از آنها در سکته های شدید و فوری مانند جولیان شناب در دروازه ابدیت با این مرد درگیر شده اند. فیلم Schnabel که با نمایش بالقوه شغلی بالایی ویلم دافو ممتاز است ، از نظر بصری پر جنب و جوش ، حساس و شجاع است و نشان می دهد که چگونه کار این هنرمند به همان اندازه از عذابهایش تحریک شده است که مانع آنها شده است.

در مورد تمرکز Eternity's Gate ، سالهای گذشته مستند زندگی ون گوگ مورد توجه قرار گرفته است ، اما شنبل آن را در تکه هایی از زندگی به ارمغان می آورد (گوش خراشیده گوش بر روی صفحه نمایش خاموش است) و اشیاء (اجرای با بچه های مدرسه که او را زحمت می کشند) ) که در یک موزائیک قانع کننده به هم می پیوندند. خود یک هنرمند ، فیلمساز مدتهاست که به زندگی داخلی انواع خلاق توجه کرده است ، از صحنه هنر نیویورک در باسکاتی و رینالدو آرنااس شاعر / رمان نویس کوبایی در Before Night Falls به تهیه کننده و نویسنده فرانسوی ژان دومینیک بابی در فیلم Diving-Bell و پروانه در اینجا ، درک او از خلق و خوی هنری هرگز بیشتر مورد توجه قرار نگرفته است.

همانطور که از فیلمی در مورد ون گوگ انتظار دارید ، At Eternity's Gate از لحاظ سبکی خیره کننده است. دوربین Benoît Delhomme خسته شده و خام است ، و بین عکس های دستی ، تصاویر نزدیک و تصویرهای چشم انداز چشمگیر (زمینه ای از آفتابگردان های مرده مبهوت است) گویی که آینه های ذهنی و عینی ون گوگ را آینه می کند ، که توسط پیشانی ، پیانوی تاتیانا لیسوفسایا تقویت می شود. . نتیجه زنده و پرتحرک است ، فیلمبرداری را باز می کند که شما را به درون یک ذهنیت آشفته می اندازد و به شما اجازه نمی دهد.

دافو با تکرار نوبت خود در آخرین وسوسه مسیح ، فوری و ثروتمند ، آزاردهنده و نشاط آور است ، چه بسا که تعجب ون گوگ را در جهان شگفت زده کند یا به سرعت در مقابل شیاطینش تسلیم شود. در حالی که بخش اعظم این فیلم دافو است که قاب را به تنهایی نگه می دارد ، او در روپرت دوست شریک بازیگرانی قوی دارد به عنوان برادر ون گوگ تئو (یک بازدید از بیمارستان حساس و لمس کننده است) ، اسکار اسحاق جذاب به عنوان هنرمند همکار پاول گوگن و در یک فوق العاده ، صحنه ناخوشایند ، Mads Mikkelsen به عنوان یک کشیشی که در پناهندگی به وینسنت می رود و به او می گوید هنر او بی ارزش است. در گفتگوی بین بینی صرفه جویی کنید ، در دروازه Eternity هرگز به سمت استوایی های بیوپایی فرو نمی رود. درعوض ، احساس واقعی ، زنده بودن می کند و قهرمان خود را در رنگهای مختلف به نمایش می گذارد. ون گوگ آن را به روش دیگری نخواهد داشت. دانلود فیلم ایرانی

Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک از سایت های معتبر

Web Copywriter, Digital Copywriter

خرید بک لینک