آیا مطالعه چند کتاب برای یادگیری زبان فرانسه کافی است؟


زبان فرانسوی به طور حتم دارای روش های یادگیری موثری می باشد که امروزه افرادی که مایل اند این زبان را بیاموزند از انواع کتاب های آموزشی برای یادگیری این زبان استفاده می کنند. همچنین دوره های زبان فرانسه به خصوصی https://dialolanguage.com/french-course/ برای زبان آموزان سطوح مختلف وجود دارد تا بتوانند به خوبی این زبان را بیاموزند.
تفاوت زیادی بین مطالعه و تمرین وجود دارد. درس خواندن زمانی است که شما دستور زبان جدید، اصطلاحات یا واژگان را از یک کتاب درسی یاد می گیرید. تمرین چیزی است که شما دانش فرانسه خود را می گیرید و آن را در دنیای واقعی امتحان می کنید.
این که آیا شما به صورت مستقل کلاس می روید یا خودتان یاد می گیرید، می تواند اختصاصی ترین دانش آموز در جهان باشید، اما اگر فرانسوی خود را تمرین نمی کنید، فقط به این نتیجه نخواهد رسید. برای سرعت بخشیدن به یادگیری خود، باید فرصت هایی برای صحبت کردن پیدا کنید.
از ابتدا از هر فرصتی استفاده کنید تا آنچه را که شما می دانید تمرین کنید. حتی اگر همان ده عبارت را در مورد شغل خود یا جایی که از آن به مطالعه می پردازید تکرار کنید، پایه های محکمی را پایه گذاری می کنید که بقیه فرانسوی های شما ساخته خواهد شد.
همیشه با صدای بلند تمرین کنید. فکر کردن در مورد کلمات کافی نیست و زمزمه کردن آنها در زیر نفس شما آن را کاهش نمی دهد. وقتی تمرین می کنید ، مطمئن شوید که با صدای بلند و با اعتماد به نفس صحبت می کنید.
چیز خاصی در مورد صحبت کردن با صدای بلند فرانسه وجود دارد که به رفع کلمات و جملات در حافظه بلند مدت شما کمک می کند. این مثل یادگیری موسیقی است. با یادداشت کردن یادداشت های موجود در صفحه و تصور لحن نمی توانید یک قطعه را یاد بگیرید. اما با بازی بارها و بارها یادداشت ها، آنها به سرعت به طبیعت دوم تبدیل می شوند و دیگر نیازی به فکر کردن در مورد آنچه انجام می دهید نیست.
یادگیری زبان فرانسه یا هر زبانی یکسان است. یک تصور غلط رایج وجود دارد که شما برای داشتن هرگونه ارزش، باید مکالمه را با زبان اول خود تمرین کنید. در حالی که از صحبت کردن با افراد بومی استفاده خواهید کرد ، ساده گفتن به زبان فرانسه همیشه مفید است ، حتی اگر اشتباهاتی را انجام دهید که اصلاح نشده اند.
اگر یک دوست یادگیری دارید که زبان فرانسه را نیز یاد می گیرد، می توانید با هم تمرین کنید. نیازی به صحبت کامل نیست و اشتباه خواهید کرد بلکه صرف فکر کردن در مورد چگونگی تشکیل جملات و تلاش برای گفتن آنها یک بخش اساسی در فرایند یادگیری است.
با این حال، حتی اگر دوستی برای یادگیری ندارید، می توانید با صحبت کردن با معلم خصوصی خود تمرین کنید یا تمرین های صوتی انجام دهید. این ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما واقعاً مؤثر است. فقط پنج یا ده دقیقه در روز آن را امتحان کنید و متوجه پیشرفت خود خواهید شد. اگر هر وقت توانستید به گفتگو با مدرس خود به فرانسه بپردازید، پیشرفت عظیمی در تسلط خواهید دید.
باز هم ممکن است کمی عصبانی به نظر برسد، اما او اثبات این امر است. پس چرا آن را در فرانسوی امتحان نمی کنید؟ وقتی صحبت می کنید، چه در کلاس و چه در زندگی واقعی باشد، اطمینان حاصل کنید که همیشه از جملات کامل استفاده کنید. بله زبان اول ممکن است بعضی مواقع جواب های تک صدایی را بدهد، اما شما در حال یادگیری تنها زبان اول نیستید و به تمرین نیاز دارید.
تنبل نباشید و هر وقت از فرانسوی استفاده می کنید، خود را مجبور کنید که همیشه با جملات کامل صحبت کنید. اگر تلاشی نکنید، سودی نخواهد داشت. همچنین وقتی در یک گپ تایپ می کنید، همین حرف را می زند. افرادی بومی فرانسه زبان ممکن است از انواع عبارت های عامیانه کوتاه استفاده کنند و شاید یادگیری برخی از آن ها جالب باشد، اما از نوشتن جملات کامل و درست سود بیشتری خواهید برد و به لهجه ها نیز توجه کنید.
چیزهای دیگری وجود دارد که می توانید یادگیری خود را سرعت بخشید و به اولین نکته در مورد تلاش برای انجام برخی از زبان های فرانسه هر روز برمی گردد. مهم نیست چه کاری انجام می دهید تا زمانی که شما فرانسوی را بخشی از کارهای روزمره خود قرار دهید، توانایی زبان شما سود خواهد برد.
یکی از راه های قرار دادن روزانه خود در معرض زبان فرانسه، گوش دادن به پادکست ها است که خیلی های خوب در دسترس هستند و تعداد زیادی از آن ها رایگان هستند. هنگامی که فرانسوی شما به حد کافی بالا رسید، تلویزیون و رادیو نیز می تواند به بهبود زبان شما کمک کند. خواندن نیز یک روش عالی برای یادگیری است. این یک روش عالی برای بهبود بسیاری از جنبه های زبان فرانسوی شماست، اما مهمترین آن ها واژگان است. نکته اصلی این است که به جای تمرکز روی قسمت های کوتاه و مطالعه دقیق آن ها در جزئیات با دقت بیشتری بخوانید و درک مطلب خود را بیشتر کنید.

Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک از سایت های معتبر

Web Copywriter, Digital Copywriter

خرید بک لینک