خرید بک لینک


وقتی می گوییم سایتی به شما لینک مستقیم داده است یعنی، آدرس سایت شما در یکی از صفحات آن سایت موجود است به طوریکه با کلیک بر روی آن، وارد سایت خود خواهید شد. بنابراین خرید بک لینک دائمی با کیفیتی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می کنند دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. بسیاری از مدیران به دلیل اینکه با شرایط دریافت بک لینک به خوبی آشنایی ندارند به خرید بک لینک روی می آورند و سعی میکنند تا با پرداخت هزینه هایی نسبت به خرید بک لینک در تعداد مشخصی برای وب سایت خود جایگاه مناسبی را در موتور های جست و جوگر به دست آورند. با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای خرید بک لینک شاهد رشد وب سایت هایی هستیم که به نام خرید بک لینک هزینه های بالایی را از مشتریان خود اخذ نموده ولی برای آنها بک لینک هایی ثبت میکنند که نه تنها سودی برای آنها ندارد بلکه ضرر های بسیاری را به سئو سایت شما خواهند رساند.
خرید بک لینک از سایت های مختلف باعث بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل میشود ؟ همچنین ایرادی داره که تو یک سایت که مبنا فارسی هست بدون اینکه سایت را به زبان انگلیسی تعریف کنیم منویی با محتوا و متن انگلیسی باز کنیم یا خیر . این مورد را میتوان با بررسی یک سری فاکتورهای مهم متوجه شد. توجه داشته باشید که هر کسی قادر به این بررسی نیست و در صورت نیاز به خرید بک لینک حتما با یک متخصص سئو یا فردی که به مباحث بک لینک مسلط باشد مشاوره بگیرید.
پکیج های لینک سازی لایه ای سئو ارزان با تمامی پکیج های ارائه شده توسط وبسایت ها و شرکت های دیگر متفاوت است و لینک سازی لایه های اول و دوم کاملا دستی انجام داده می شود. همچنین کیفیت بکلینک های لایه دوم بسیار بالا می باشد. تصویر بالا نمونه ای از دیاگرام عصاره لینک و تاثیر عوامل مختلف بر لینک سازی داخلی و خارجی سایت شماست. کلیه المان های موجود در این دیاگرام و روش های صحیح استفاده از هرکدام در این کارگاه بررسی و آموزش داده میشود.
رپورتاژ آگهی ، همانطور که مستحضر هستید ، یک مقاله یا همان رپورتاژ یا گزارش درباره سایت یا خدمات شماست که در آن شامل حداکثر ده لینک به سمت سایت شما خواهد بود و یک تصویر یا لوگو که حداکثر عرض آن می تواند تا چهارصد پیکسل باشد. رپورتاژ آگهی شما باید طوری نوشته شده باشد که بکلینک های انتخابی که به سمت سایت شما روانه می شود بتواند کلمات کلیدی مهمی باشد که شما را برای ارتقاء در گوگل و موتورهای جستجوگر به خوبی کمک کند ، رپورتاژ آگهی ی شما پس از آماده شدن و انتخاب پلن دلخواه ، در سایت مورد نظر درج می گردد ، پس از درج آن به مدت یک ماه لینک رپورتاژ شما در ستون کناری وب سایت مورد نظر قرار میگیرد که حتما رپورتاژ آگهی شما در گوگل ایندکس شود و تاثیر خود را حتما روی سایتتان بگذارد. ثبت نام به هر یک از وب سایت های به اشتراک گذاری اسناد در لیست من در زیر. پس از ثبت نام فقط فایل را آپلود کنید. درست است که خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.
کلیه سرویس های لینک سازی که در تیم ما ارائه می گردند در ابتدا در همین سایت بررسی و آزمایش شده اند و از آزمون و خطای تیم سئوی تیم ما نمره قبولی کسب کرده اند. این بک لینک ها بسیار عالی هستنند ممنون که این همه بک لینک رایگان برای دریافت بک لینک رایگان گذاشتین. لینک سازی PBN و دریافت بک لینک PBN از جمله لینک سازی های بسیار بسیار قدرتمند می باشد. لینک های این لایه بسیار باکیفیتند و تماما دامین اتوریتی بالای ۶۰ دارند. بیش از ۹۰ درصد لینک های این لایه دوفالو هستند. پس راه چاره برای دریافت بک لینک دائمی چیست ؟ تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .
منابع و ماخذ:


Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک از سایت های معتبر

Web Copywriter, Digital Copywriter